Vanliga frågor
Här hittar du de frågor vi får oftast. Klicka på frågan så får du svaret.
Upphämtning - Kan jag hämta mina varor i er butik?
Ja, man kan också hämta varor i vår butik. Men vi ligger i Holstebro, Danmark, så det är en lång resa.
Julklappar - längre ångerperiod/julklappsbyte
Allt du köper i november och december kan returneras eller bytas under hela januari.* God jul!
Hur mycket kostar leveransen?
Frakten kostar från 99 kronor. Vi skickar både med GLS och olika transportföretag som kan leverera pallar och tunga varor i hela Sverige.
När kommer du att ta ut pengarna?
När du gör en beställning hos oss reserveras beloppet på ditt konto.
Vi drar beloppet från ditt konto vid avsändning. Det vill säga när varan överförs från oss till fraktbolaget. I princip kan detta innebära att vi drar pengarna på måndag, men att du inte får din vara förrän på fredag.
Levererar ni i hela Sverige?
Vi levererar överallt där GLS erbjuder leverans i Sverige.
Levererar ni storsäckar med kran eller mobil lastbil?
Endast för danska kunder
Kan du leverera imorgon?
Endast för danska kunder
Kan jag avbryta mitt köp?
Ja.
Om vi inte har skickat din beställning kan vi annullera den. Ring oss och ange ditt ordernummer, så annullerar vi beställningen och betalningen. VIKTIGT: Om vi har stängt telefonförbindelsen, skicka oss ett e-postmeddelande omedelbart på support@azgarden.se – kom ihåg att ange ditt ordernummer.
Om paketet redan har skickats har du 14 dagar på dig att returnera varorna. Det vill säga 14 dagar under vilka du kan skicka tillbaka varorna till oss, där vi återbetalar beloppet efter mottagandet.
Hur returnerar jag mina varor?
Det händer ibland att du vill byta eller returnera dina varor, så vi har skapat en sida som berättar allt du behöver veta om hur du gör detta.
Presenter - slår du in presenter?
Nej, tyvärr erbjuder vi inte presentinslagning.